فیلم جذاب

آموزش مجازی

نگاره کلاس اول ابتدایی

خانواده بزرگ شهید چمران فیلم جذاب آموزش مجازی، نگاره کلاس اول ابتدایی

آموزش مجازی نگاره اول ابتدایی

ما در پایه ی اول معمولا درس را با بازی های درسی اول ابتدایی و فعالیت و قصه به بچه ها یاد می دهیم. گاهی هم ساخت و ساز می کنند. استفاده از بازی های درسی اول ابتدایی و یک سری ابزار جذاب برای آموزش اول ابتدایی، بچه ها را کاملا مشتاقانه همراه می کند. همچنین باعث یادگیری عمیق آن ها می شود.

برای استفاده از تجربه های چندین ساله ی تیم چمرانی ها در پایه اول دبستان، در قالب کارگاه ها و ایبوک های آموزشی و تربیتی، می توانید به سایت کاچی (محصولات چمرانی بخش کلاس اول، مراجعه کنید.

یک نمونه فیلم آموزش مجازی نگاره اول ابتدایی

در فیلم زیر مربی با استفده از ابزارهای انیمیشن و قصه گویی و تخیل و…یک آموزش مجازی جذاب برای نگاره اول ابتدایی آماده کرده است. مربی برای آموزش یک سری کلمات از بچه‌ها خواست تا یک موقعیتی را فرض کنند: مثلاً پارک رفتن و بعد نیازهایشان و کارهایی که در آن موقعیت انجام می‌دهند را تصور کنند. فعالیت‌ها را به زبان بیاورند با توجه به نیازهای آن مکان کلمات: باد_ بادبادک_ بادکنک_ تاب_ سنجاب_ توپ_ توت_ سوت_ چتر را آموزش داده و از بچه‌ها خواست شکل آنها را برای خود نقاشی کنند.

برای کسب اطلاعات دقیق تر درخصوص آموزش مجازی نگاره فارسی اول ابتدایی، می توانید توضیحات ارائه شده  توسط مربی ادبستان شهید چمران را مشاهده کنید.

بخوانید  بازی ریاضی خلاق کلاس دوم، جمع فرآیندی